Ejerforhold
SousVide ApS er et binavn til KitchenTech ApS
En handel på SousVide.dk indgåes med KitchenTech ApS (CVR 34585261)
Primære sprog
Al handel på SousVide.dk foregår på dansk.
Varer/Ydelser
SousVide.dk sælger køkkenudstyr og andre varer relateret hertil.
Persondata Politik - Beskyttelse af dine data
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mail adresse.
Derudover lægger vi en cookie på din computer. Denne cookie gør det muligt for dig at handle i vores webshop og er nødvendig for at du kan lægge vare i kurven og gennemføre betalingen.
Registrering af dine personlige oplysninger og opbevaring af disse foregår altid i overensstemmelse med gældende dansk lov.
Personoplysningerne registreres hos SousVide.dk (KitchenTech ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Oplysningerne gemmes til brug for bogføring og revision i op til 5 år.
Derudover gemmer vi dine oplysninger til brug ved forsendelse fra vores lager og fakturering via e-conomic økonomisystem.
Opretter du en brugerkonto i forbindelse med dit køb, gemmer vi oplysningerne du giver os, så længe du vælger at beholde din brugerkonto hos os. Oplysninger afgivet i forbindelse med oprettelsen af en konto og ønskeseddel, gemmes indtil du selv vælger at slette oplysningerne.
Dine oplysninger videresælges og gives aldrig til tredjepart.
Oplysningerne behandles af vores lager og dennes lagersystem i forbindelse med pakning og afsendelse af dine varer. Vores lager sletter disse oplysninger 14 dage efter afsendelse af dine varer.
Den dataansvarlige på sousvide.dk er KitchenTech ApS
Som registreret hos KitchenTech ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til support@sousvide.dk
Trustpilot
Vi samarbejder med Trustpilot om at indsamle kundeanmeldelser. Efter dit køb vil du modtage en invitation til at anmelde din købsoplevelse. I den forbindelse sender vi de nødvendige oplysninger (din e-mail adresse) til Trustpilot, så de kan sende invitationen til dig på vegne af os. Informationerne bruges ikke til andet og du bliver ikke tilmeldt nogle services hos Trustpilot.
Google Analytics
Vi anvender Google Analytics som er et statistik system som måler trafikken på vores side. Det er med til at give dig en bedre oplevelse i sidste ende, da vi kan optimere siden bedst muligt.
Partner-Ads
Vi samarbejder med Partner-Ads som er et affiliate bureau, hvor diverse blogs kan sætte vores reklame ind. Klikker du som kunde via et af disse links, så sendes følgende til Partner-Ads: Ordrenummer
Ordretotal
Partnerid
IP-adresse (kundens ved klikket)
Nyhedsbrev:
Vi foretager fremsendelse af nyhedsbreve, til personer som har deltaget i en af vores kampagner, eller på anden måde tilmeldt sig vores nyhedsbrev.
Nyhedsbrev og adfærdsbaseret kommunikation via e-mail:
- Der kan fremsendes købsanbefalinger baseret på tidligere køb.
- Der kan fremsendes interessemails vedr. relevante interesseområder eller produkter.
- Der kan fremsendes tabt kurv e-mails.
Dine bestillinger
Vi sender dine varer fra vores lager og de leveres med GLS. Du kan selv vælge om du ønsker at få din pakke leveret til døren, eller om du ønsker at afhente den på nærmeste pakkeshop. Vælger at du afhente på nærmeste pakkeshop er det vigtigt at du giver os dit mobilnummer – ellers kan din forsendelse blive forsinket.
Vi sender din bestilling samme hverdag, eller hverdagen efter, vi har modtaget din betaling, alt afhængig af hvornår på dagen, vi har modtaget din bestilling. I udgangspunktet sendes din ordre samme hverdag, hvis vi har modtaget din bestilling før kl 13.00. Bemærk at vi ikke sender varer på danske og svenske helligdage.
Du kan forvente levering inden for 1-2 hverdage.
Black Friday kan forventes lidt længere leveringstid, grundet travlhed hos fragtfirmaerne.
I nogle tilfælde kan forsendelsen dog blive forsinket som følge af faktorer uden for vores kontrol, herunder ved forsinkelser hos GLS.
Skulle det ske at vi ved en fejl sælger en vare der er udsolgt, giver vi dig besked straks. Du kan så vælge at annullere købet, helt uden omkostninger eller få det leveret så snart vi har varen på lager igen. Du kan også vælge at foretage et dækningskøb. Indeholder din ordrer flere varer og en af disse er udsolgt, vælger du selv om du ønsker de øvrige varer leveret straks og den udsolgte vare når vi får den på lager, eller om du vil vente til den udsolgte vare er på lager og modtage det hele samlet eller foretage et dækningskøb. Uanset hvad, er det uden ekstra omkostninger for dig. Din returret gælder når du modtager sidste vare i din ordre. Vi hæver først pengene når hele leveringen har fundet sted.
Hvis du har oplyst forkert leveringsadresse, og en bestilling som en følge deraf kommer retur til os, vil vi opkræve fragt, hvis vi skal sende varen igen. Alternativt vil bestillingen blive annulleret og beløbet (ex returfragt) tilbagebetalt.
Har du valgt levering, udover standardleveringen, tilbagebetales denne difference ikke. Kun den oprindelige standard fragtpris tilbagebetales.
Pricerunner Købsgaranti op til 50.000 kr.
Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse er gratis og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for en time at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster intet og tager kun et øjeblik. Bliv gratis medlem på PriceRunner
Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af beskadiget vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig som forbruger.
PriceRunner Købsgaranti erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.
Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige brugervilkår for Købsgarantien.
Ja tak, jeg vil gerne have gratis Købsgaranti ved at blive medlem på PriceRunner!
Fragtpriser
Ved ordre under 500 kr. er fragtomkostningen 39 kr. til GLS pakkeshop
Ved ordre over 500 kr. er det fragtfrit til GLS pakkeshop
Ved ordre over 1000 kr. er det fragtfrit med GLS hjemmelevering
Ved ordre under 1000 kr. er fragtomkostningen 59 kr. ved GLS hjemmelevering
INFO fra GLS:
BEMÆRK OM COVID-19:
Hvis du ikke ønsker at kvittere for dine pakker på vores scanner, har du nu mulighed for at udstede en midlertidig fuldmagt.
Fuldmagten skal printes og hænges synligt for vores chauffør. Du finder den her: https://gls-group.eu/DK/da/gls-kontakt
Den aktuelle fragtpris for din bestilling, fremgår af indkøbskurven. Denne pris er den billigst mulige fragtpris du kan benytte dig af, hvor varen sendes til afhentning på det posthus, der er nærmest dig. Mod ekstra betaling, kan din pakke leveres ved døren. Priserne fremgår af bestillingssiden.
Den totale pris (varer + fragt) vil fremgå tydeligt, før du går videre til betaling.
Vi leverer i hele Danmark, med mulighed for Færøerne og Grønland også ved betaling af fragtomkostninger dertil. Ved ordre til Færøerne og Grønland, venligst kontakt os på support@sousvide.dk med oplysninger, adresse, vare nr. og antal, så kommer vi tilbage med fragtpris.
Fortrydelsesret - privat
Du har 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager din bestilling, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen bedes du give til os på support@sousvide.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Fortrydelsesret - erhverv
Hvis du handler som erhvervsdrivende f.eks. med cvr nr. så har du som udgangspunkt ikke fortrydelsesret - kontakt os, om du har spørgsmål.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, så sørg for den sendes forsvarligt retur. Husk at kontakte vores support før du sender varer retur, da behandlingen af din retursag ellers kan blive forsinket.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
De fleste af vores varer kan ikke sendes retur som postforsendelser, men skal sendes retur som pakkeforsendelser. Vær opmærksom på at udgiften til dette kan være på omkring 150 kroner med PostDanmark.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Pengene tilbagebetales altid til det kort du benyttede ved betaling, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
KitchenTech ApS / DDP
Smidstrupvej 11 A
4230 Skælskør
Danmark
Bemærk at vi ikke modtager varer der er sendt pr efterkrav.
Nægter du at modtage en vare og pakken dermed ryger retur, fratrækker vi prisen for returfragten. Bemærk at det i nogle tilfælde vil være billigere for dig at modtage pakken og derefter selv sende den retur for egen regning. Uafhentede pakker kan koste op til 150 kroner i returfragt.
Du kan benytte dig af denne formular når du sender varer retur til os: RETURFORMULAR
Reklamation
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Du har 2 års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Ved reklamationer bedes du kontakte vores kundeservice. Sammen vil vi forsøge at løse problemet. Skal varen sendes ind til reparation eller ombytning, vil vi sende dig en fragtseddel, som du kan bruge, når du sender varen ind.
Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Det er vigtigt, at du gemmer den kvittering, som følger med dine produkter, da du skal bruge dette ved en evt. reklamation.
Varen sendes til:
KitchenTech ApS / DDP
Smidstrupvej 11 A
4230 Skælskør
Danmark
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Betalingsmuligheder
Vi modtager følgende typer betalingsmetoder:
Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Maestro og Visa Electron.
MobilePay og ViaBill.
Kortoplysninger behandles udelukkende af OnPay og indløses igennem Nets & EUROLINE/SEB
SousVide.dk betaler alle gebyrer ved betaling med betalingskort, dog ikke eventuelle gebyrer som din egen bank pålægger dig.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen.
2) Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Moms
Alle priser på SousVide.dk er inkl. dansk moms (25 %).
Konkurrencer/Kampagner
Konkurrencevilkår
Her på siden finder du vilkår for at deltage i konkurrencer på sousvide.dk
Deltagelse
Deltagelse sker ved tilmelding af Sousvide.dks nyhedsbrev.
Vinderen udtrækkes på konkurrencens påførte dato og vil blive trukket tilfældigt.
Kontakt
Vinderen kontaktes direkte via mail og offentliggøres på Sousvide.dk's sociale medier.
Vinderen har herefter 14 dage til at svare og oplyse sin fysiske adresse. Uden svar, kan retten til præmien bortfalde og/eller sousvide kan vælge at udtrække en anden vinder.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på support@sousvide.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelser er senest opdateret den 31. januar 2024